Nábytkové trezory
Doporučujeme
Trezory na zbraně
Ohnivzdorné trezory
Trezory k zazdění
Archivační a speciální
Luxusní trezory
Vhozové trezory
Trezorové dveře
Trezory na klíče
Kufry a boxy
Ostatní kategorie
1. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží zákazníkem, eventuálně dnem uvedeným na záručním listě.
2. Záruční doba stanovena ze zákona 24 měsíců.
3. Pro podnikatele se záruční doba a podmínky řídí Obchodním zákoníkem a to dle podmínek výrobce, obvykle 12 měsíců, není-li uvedeno jinak.
4. Při použití spediční společnosti nebo veřejného přepravce se reklamace zboží poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravce. Takto způsobené vady nelze reklamovat u prodávajícího.
1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
5. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří (3) pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Třiceti (30) denní lhůta neplatí pro podnikatele kde se reklamace řídí dle Obchodního zákoníku č.513/191 Sb., v platném znění a předpisu souvisejících.
6. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
7. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím telefonu.
8. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
9. U neoprávněné reklamace, která si vyžádá výjezd technika prodávajícího, má prodávající nárok na uhrazení vzniklých nákladů s tím spojených, tzn. minimálně na náhradu km (cesta tam a zpět, 18,- Kč/km s DPH) a hodinovou sazbu (605,- Kč s DPH/hod., vždy bude účtována min jedna hodina).
Ze zákona máte nárok na 2letou záruční lhůtu a nákup na ADSAFE.cz samozřejmě není výjimkou. Pozor jen, že při nákupu na firmu mohou platit odlišné podmínky.
ADSAFE, spol. s r.o.Bělohorská 274/9169 00 Praha 6 - Břevnov
23.06.13
Reklamační řád Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně…
Počet kusů
Celkem v hodnotě
ks zboží v hodnotě